هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه هتلی ۵ ستاره که  اقامتگاهی شیک و مدرن در ازمیر است که در شهر زیبا و توریستی ازمیر بنا شده است و به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی دسترسی دارد. پرسنل این هتل 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی و سرویس دهی به  مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل بسیاری از امکانات تفریحی ،ورزشی و رفاهی برخوردار است.این هتل دارای 316 اتاق ،اتاق خانوادگی و سوئیت شیک است و دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ آمیزی گرم آماده پذیرای مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات اتاق ها روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین دارا می باشد 

امکانات هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه:

استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس و گلف ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، مرکز سلامت و آبگرم ، اسکواش ، سالن بازی ، سرویس نگه داری از کودک ، منوهای رژیمی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از امکانات این هتل می باشد. مسافران عزیز می توانند با انتخاب هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه  از سفر خود لذت ببرند.

 

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: